|
|
LinkBack | Optionen |
Zitat:
Der Hinweis das beim Release des finalen Patch 0.6, eine Neuinstallation nötig werden könnte sollte hier nicht überlesen werden! Link zum Beitrag auf hellgatelondon.com Download Patch 0.6 Beta ____________________________________________________________________________________________________ Patchnotes SINGLE PLAYER PATCH 0.6 DECEMBER 14, 2007 General ·Fixed a known issue with the inventory user interface that caused the client to lock up. ·Fixed a bug which caused the Mini-game to sometimes become stuck. Graphics ·Fixed a texture memory leak that occurred when inspecting armor items. This will improve long-term memory usage, especially for players that frequently buy, sell, and analyze items. ·Overall memory usage improved, especially in Stations. This increases client stability, reducing “memory exhausted” crash issues. UI ·Many new UI sounds for better player feedback. ·New error message/sound when a character attempts to purchase an item without enough gold or room in their inventory. Skills Guardians ·Prayer of Healing cannot be used while poisoned. Blademasters ·Surge of Speed effects do not stack with Adrenaline boosts. Summoners ·The Summon Reaper cool down is now fixed and independent of other Minions. Hunters ·Escape displays its rate of use. Engineers ·Drones stats/items now save on logout. ·Drones now properly receive Armor and Shields when equipped with armor using the Armor Retrofit skill. ·Improvements to Haste Bot per-level effects. ·Molotov Assault now has a splash damage component in addition to its field effect. ·Fixed a bug that caused items equipped on an Engineer Drone to be unequipped when the Engineer summoned the Drone after changing levels. Quests ·PDA quest item no longer drops to the floor. ·Fixed various known issues which prevented players from being able to continue interrupted side-quests. ·Quest items should no longer remain in the player inventory after the associated quest has been completed. Players with old quest items (such as Train Parts) associated with quests they’ve already completed or no longer have should find these items removed. Items ·Dual Focus and Dual Melee affixes no longer spawn. ·Rebalanced Health and Power regeneration affixes. ·Fixed known bugs that caused players to sometimes lose items. ·Fixed a bug with the Nanoforge that caused it to inaccurately modify the stats of higher-quality items. ·Fixed a bug that sometimes caused Unique items to drop without special properties. Old unique items that did not have special properties are not changed by this fix. We are looking into whether we can fix the old items, but we don’t currently have a solution. ·Items dropped in the world now have slightly lower overall feed requirements. ·Analyzers now work as expected on stashed items. ·Random recipes (including those found at Crafters) no longer produce Unique items. Monsters ·Addressed numerous sync issues with Ravagers. Environments ·More chests have been added to the Underground Cave passage set. World Movement ·Fixed known issues which occasionally prevented characters from being able to load or switch instances. ·Fixed several issues with players getting stuck in the world. ·Fixed a bug causing some players to become stuck at St. Paul’s in Nightmare difficulty. ·Fixed a bug that caused players to be randomly teleported under certain circumstances. __________________________________________________________________________________________ Bemerkenswert ist vielleicht noch, das der Patch scheinbar (nach Notes und der Versionsnummer der Datei) auf Patch 0.6 basiert. Edit: der Thread im offiziellen Forum wurde umbenannt, und somit ist jetzt klar das der SP-Patch auf 0.6 basiert. (vielleicht kann mal ein Mod diesen Fred-Titel ändern) ______________________________________________________________________ ... Sein,... oder Sein... Geändert von Bob_ROss (18. December 2007 um 03:21 Uhr). | ||
|
Hmpf, der Levelup-Bug wieder nicht gefixt! | |
|
|
jetzt gibts schon betapatches für die hg:l beta :-D ich bin mal gespannt, wann der wirklich erste patch für SP raus kommt... Gruß | |
|
Zitat:
Ist zwar auch schön und ein Zeichen von Service, dass es einen SP-modus gibt, aber imho hätten sie den auch weglassen können. Leiber sich auf den MP konzentrieren und die probleme dort beheben. FSS kann sich ja auch nicht zerteilen^^ | ||
|
Zitat:
denk nicht das hg:l nur etwa 4000 x bei uns verkauft wurde (online zahlen in etwa). ich denke sogar das etwa 70 % + das game im sp spielen. für was sollte man es bis jetzt auch im mp spielen ? | ||
|
Zitat:
Mal vom logischen Standpunkt ausgesehen ist der MP Part für FSS wichtiger da sie damit, langfristig, Geld verdienen möchten. Jetzt mal eine Behauptung von mir das 75% aller die nur den SP spielen das Spiel sowieso nicht gekauft haben. | ||
|
Zitat:
______________________________________________________________________ ... Sein,... oder Sein... | ||
|
Zitat:
Von mir aus können die den Support für SP komplett einstellen. Denn ich unterstütze die These-(mindestens) 75% aller Leute die NUR den SP spielen werden nur einen Grund haben; die werden das Spiel nicht legal besitzen und daher einfach nur keinen gültigen Key haben um Online zu zocken. Und DAS sind in der regel genau die Leute die sich über mangelnden Support am lautesten beschweren. :-) Wer über den SP meckert solls eben Online zocken. Das hat schließlich nur Vorteile. Außer den Nachteil, das man das Spiel dafür legal erwerben muss... Ich denke das ich als Subscriber bedeutend mehr zu meckern hätte als die Leute die sich über den SP aufregen^^. Nichts für ungut. | ||
|
Erazor9k beweise deine Zahlen oder lasse solche Diskussionen bleiben. Was erhoffst du hier sonst davon? ______________________________________________________________________ Die Definition von FSK: FSK 12: Der Held kriegt das Mädchen FSK 16: Der Böse kriegt das Mädchen FSK 18: Jeder kriegt das Mädchen | |
|
Also ich spiele es SP, online brauch ich es ja nicht spielen ist ja das selbe nur das halt noch ein paar mitrennen. Ausserdem solange es ständig disconnects gibt kann man es ja nichtmal vernünftig spielen. Diablo 2 hab ich mir ja auch nicht gekauft um online zu spiele, klar hab ich es mal probiert, war mir dann aber zu langweilig. | |
|
so wies aussieht is der SP-Patch jetzt live, bin grad am laden eines Patches über den Launcher. und das sind im normalfalle ja immer die Singelplayerpatches edit: der Launcher sieht nachm Patchen echt nice aus. ok, der erste patch war nur der fürn Launcher. man bekommt jetzt nen zusätzlichen button wenn ein patch released wurde und kann dann auswählen welcher patch instaliert werden soll. sieht so aus, als ob in zukunft auf MP-Patches instaliert werden können ohne das man das spiel starten muss. Sinnvolle erweiterung mMn | |
|
LinkBack |
LinkBack URL |
About LinkBacks |