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Alt
28. October 2014, 22:00 - Battlefield 4 - Ein neues Battlefield 2016? - Final Stand - CTE & Mehr
 #1 (permalink)
GUcms_BOT ist offline  
GUcms_BOT
Beiträge: 12.916
General I

Kommentare zu folgender News:
Zitat:
Battlefield 4 - Ein neues Battlefield 2016? - Final Stand - CTE & Mehr
battlefield 4 battleporn
Battlefield 4 - Kommt 2016 ein neues Battlefield? - Final Stand Release-Termin bald - CTE-Update & Infos

Wir stürmen mal wieder einen neuen Nachrichtentag und haben alle Neuigkeiten zu Battlefield 4 für euch. Laut einem Analysten wird ein neues Battlefield im Jahr 2016 erscheinen und wohl bei DICE L.A. entwickelt werden; der Release-Termin von Final Stand soll bald angekündigt werden und heute geht der erste richtige Patch der Teamplay-Initiative im Community Test Environment live. Außerdem haben wir diverse kleinere Neuigkeiten rund um Änderungen beim Messern, das Community Test Environment und DICE Friends. In diesem Sinne: Let’s get rolling...

UPDATE: Das Release-Datum für Battlefield Hardline ist da!
... weiterlesen!
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Ich bin ein BOT, alle von mir erstellten Themen und Beiträge wurden automatisch erstellt.
Meinen großartigen Schöpfer findet ihr hier.
 
Alt
28. October 2014, 22:15
 #2 (permalink)
AgentHawk ist offline  
AgentHawk
Beiträge: 240
Master Sergeant II

Battlefield Hardline release date:

March 17th 2015
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http://ASYgaming.com
 
Alt
28. October 2014, 22:23
 #3 (permalink)
RushOr ist offline  
RushOr
Beiträge: 2.162
 
Benutzerbild von RushOr
Battlefield 3 Profil von RushOr
Battlefield 5 2016 ?

2018

http://www.imdb.com/title/tt3355554/
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Alt
28. October 2014, 22:26
 #4 (permalink)
Sir Uruk.Inc ist offline  
Sir Uruk.Inc
Beiträge: 43.246
Artikel: 3015
 
Benutzerbild von Sir Uruk.Inc
Zitat:
Zitat von AgentHawk Beitrag anzeigen
Battlefield Hardline release date:

March 17th 2015
Updated.
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Ein Uruk sie zu knechten, sie alle zu finden, ins Dunkel zu treiben und ewig zu binden.
Soon gibt es volles Pfund aufs Maul...
 
Alt
28. October 2014, 22:53
 #5 (permalink)
nemron80 ist offline  
nemron80
Beiträge: 1.781
 
Benutzerbild von nemron80

Zitat:
Zitat von Sir Uruk.Inc Beitrag anzeigen
Updated.
Update: am 19 in Europa
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http://forum.gamersunity.de/image.php?type=sigpic&userid=32659&dateline=1371561101
 
Alt
28. October 2014, 23:11
 #6 (permalink)
Gorgreal ist offline  
Gorgreal
Beiträge: 3.954
Artikel: 3
Mitarbeiter
Zitat:
Electronic Arts
@EA
May the Force be with you: Star Wars Battlefront will release for Holiday 2015.
Ne kurze knackige Info und damit wohl endgültig bestätigt, außer sie verschieben es.
Sir Uruk.Inc and Pinga like this.
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Let's rock the Battlefield

Faron93

Stolzes Mitglied der Nightcrew von Battlefield-3.org
 
Alt
28. October 2014, 23:51
 #7 (permalink)
Sir Uruk.Inc ist offline  
Sir Uruk.Inc
Beiträge: 43.246
Artikel: 3015
 
Benutzerbild von Sir Uruk.Inc
Zitat:
Zitat von Gorgreal Beitrag anzeigen
Ne kurze knackige Info und damit wohl endgültig bestätigt, außer sie verschieben es.
Me gusta.

Jetzt habe ich zwei Hoffnungen: Dass sie sich nicht übernehmen und dass sie im Fall der Fälle Battlefront verschieben. Nochmal möchte ich so einen Release wie von BF4 nämlich sicher nicht erleben.
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Alt
29. October 2014, 00:28
 #8 (permalink)
Lucky567 ist offline  
Lucky567
Beiträge: 424
 
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Battlefield 3 Profil von Lucky567
Zitat:
May the Force be with you
Der 4. Mai ist mit euch ^^
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„Genaue Angaben zum Problem sind unnötig. "Funzt net" reicht völlig.“
 
Alt
29. October 2014, 00:44
 #9 (permalink)
TheMaK ist offline  
TheMaK
Beiträge: 688
 
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Twitter Account von GeekMarty Battlefield 3 Profil von TheMaK Battlefield 4 Profil von GeekMarty
Zitat:
Zitat von Sir Uruk.Inc Beitrag anzeigen
dass sie im Fall der Fälle Battlefront verschieben
Und damit Episode VII verpassen? Niemals. Lieber lässt EA patchen.
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Alt
29. October 2014, 02:07
 #10 (permalink)
TheMaK ist offline  
TheMaK
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Spoiler OT: Aufklappen



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Alt
29. October 2014, 09:52
 #11 (permalink)
Kurt-C.Hose ist offline  
Kurt-C.Hose
Beiträge: 1.515
 
Benutzerbild von Kurt-C.Hose

Zitat:
Für den Titel wäre demnach DICE L.A. verantwortlich
AW YISS
ENDLICH mal eine gute Neuigkeit!

Wobei die Beschreibung dann schon wieder kotzreiz heraufbeschwört:
Zitat:
Total chaos commences, the Armageddon begins now.
Das hatten wir doch in Chaosfield4 schon WEIT MEHR als genug!! "Total Chaos" oh man ...

Zitat:
Während man im Singleplayer in Episoden als Detective Mendoza durch halboffene Levels streift und eine an Crime-Serien angelehnte Geschichte erlebt, wird im Multiplayer klassenbasiert mit Teamplay sowie Fahrzeugen aller Art gekämpft.
Teamplay?! LMAO !
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Zitat:
Zitat von Mindsplitting Beitrag anzeigen
Du kannst doch wohl nicht erwarten, dass jemand deinen Post wirklich zuende liest um ihn auch zu verstehen oder? Wenn man "keine Veränderung, Ladezeiten und weniger Ruckler und Placebo" liest hat man doch schon alles um gegen deinen Post zu stänkern
 
Alt
29. October 2014, 10:34
 #12 (permalink)
ARK0047 ist offline  
ARK0047
Beiträge: 1.569
 
Benutzerbild von ARK0047

Battleffront schon im Mai?
Hat nicht EA mal gesagt, das sie nicht unbedingt planen das Spiel zum Film Release raus zu bringen?

Ich bin skeptisch, ob die Zeit reicht für
ein fertiges Spiel.

Hat schon jemand Erfahrung gesammelt
mit dem neuen patch in der cte?
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"Ein Gramm Charakter ist wichtiger als zehn Kilogramm Sachwissen."
 
Alt
29. October 2014, 10:34
 #13 (permalink)
Sir Uruk.Inc ist offline  
Sir Uruk.Inc
Beiträge: 43.246
Artikel: 3015
 
Benutzerbild von Sir Uruk.Inc
Wenn du schon Teile aus dem Blog-Post zitierst, dann weißt du auch, dass da Teamplay als sehr wichtig genannt wird.

Außerdem: Was stimmt daran nicht? Nur weil ein Teil der Leute es nicht nutzt, heißt doch nicht, dass es nichts bringt und nicht wichtig ist. Am Ende kann man ja auch ARMAoder Project Reality ohne Taktik oder Zusammenarbeit spielen.

@Ark: Battlefront kommt irgendwann kurz vor Weihnachten.
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Alt
29. October 2014, 12:12
 #14 (permalink)
Rudi-Brudi ist offline  
Rudi-Brudi
Beiträge: 695
 
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Battlefield 3 Profil von Kartoffel-Rudi Battlefield 4 Profil von Kartoffel-Rudi
Meine professionelle Analysten-Prognose:

BF5 (wenn es denn ein BF5 wird, ich hoffe auf ein BC3)
wird frühestens 2017/2018 erscheinen.


Sehr interessant im CTE-Update:

 
Alt
29. October 2014, 12:12
 #15 (permalink)
TheMaK ist offline  
TheMaK
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Ark, wo du das mit Mai her hast würd mich mal interessieren (Wie Uruk schon sagte, kommts zur Weihnachtszeit raus)
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Alt
29. October 2014, 12:17
 #16 (permalink)
TheMaK ist offline  
TheMaK
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2016 ist wohl nun auch bestätigt: Battlefield 5 - Release tatsächlich erst 2016 | GameStar.de

Hmm, 2016 wird's vielleicht endlich Project Reality SA geben. *träum*

Edit: Harr, 666er Beitrag
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Alt
29. October 2014, 12:19
 #17 (permalink)
Rudi-Brudi ist offline  
Rudi-Brudi
Beiträge: 695
 
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Battlefield 3 Profil von Kartoffel-Rudi Battlefield 4 Profil von Kartoffel-Rudi
Zitat:
Zitat von TheMaK Beitrag anzeigen
2016 ist wohl nun auch bestätigt: Battlefield 5 - Release tatsächlich erst 2016 | GameStar.de

Hmm, 2016 wird's vielleicht endlich Project Reality SA geben. *träum*
Ich weiß nicht, wo man das da rauslesen kann:

Zitat:
»Das erlaubt es uns, jedes Jahr einen bedeutenden First-Person-Shooter-Titel auf den Markt zu bringen.«
Da steht nix von BF5 und auch nix von 2016.
 
Alt
29. October 2014, 12:21
 #18 (permalink)
TheMaK ist offline  
TheMaK
Beiträge: 688
 
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@Rudi: Ich fands auch etwas merkwürdig geschrieben, auch ohne Quellenangabe. Deswegen habe ich "ist wohl bestätigt" geschrieben.
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Alt
29. October 2014, 12:22
 #19 (permalink)
Gorgreal ist offline  
Gorgreal
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Artikel: 3
Mitarbeiter
Zitat:
As Final Stand is going through the release certification and finaling, the CTE is back to “normal” again (approximately two releases a week).

This time however, we are going to enable some prototypes that we want to start testing right away!



WELCOME CONSOLE PLAYERS!
All players with Premium are now able to register on the CTE, regardless of platform. This means we will be getting some new blood coming in to the CTE.

Please help these CTE-beginners in the best possible manner to make them feel welcome – we value input from all platforms and players here!

If you are a console CTE player, and have a decent PC – you can also download the PC-CTE client and can test the gameplay changes we are making.
If you don’t feel like playing or your framerate is too bad – I’d recommend spectating, it still works and you can take part!

As you might have guessed this is merely the first (tiny) step towards getting CTE console support, and it has been a long time coming. Sadly these things take much longer than you’d like.

In general the CTE Battlelog website works like the regular counterpart – but with severly limited amounts of functionality. I highly recommend looking through the recent news posts, forums etc to familiarize yourselves with the system and community!

Once again, Welcome to the CTE!



CTE PROTOTYPES
In this release we have two prototypes enabled, a Prototype normally includes something we’d like to change that is a large and scary change.

Under normal circumstances where there is no CTE – we’d think both twice and thrice about before committing to something of this magnitude.

Now however, we feel it is time to start attacking some of these things head on. Initially we will be enabling two prototypes:



Prototype 1: Attack Helicopter Physics

GOAL: Improve manuverability while still maintaining an approachable flight model.

THIS RELEASE: The Z-10 Chinese attack helicopter has new and improved physics in this release.We have replaced the US attack helicopter with the Chinese one, which means you can test CH vs CH heli (new physics) on maps featuring Chinese and US factions.



Prototype 2: “Headglitch” fix

GOAL: Make the issue of headglitching go away without confusing the player as to why his bullets doesnt shoot over certain objects in first person

THIS RELEASE: An initial prototype solution has been implemented for one weapon per class: M1014, M40A5, M4A1, MG4, QBU88, SCAR-H, DEAGLE, MPX.Try these weapons and get behind objects where only your head sticks up and give it a whirl!

As you can imagine, changes of this magnitude needs alot of tweaking to get right – and we might never get there.

Note: Anything we prototype risk getting cut & never released!
For instance – we might decide it’s not fitting for Battlefield, it’s too hard to understand, or plainly not worth it.

We will however from now on include you guys in the process, and let you see things at an even earlier stage – as we value your feedback highly.



PATCH CHANGES
This release has more than prototypes enabled, these are the changes in this patch:

FAC boats main cannon sound no longer loops 4-ever
Soldier camo now correctly persists between rounds
Lumphini Garden Fixes
Windows on trainstation no longer has green tint
Fixed several collision issues near valves and in between post levelution.
Fixed collision for EOD Bot near m-coms in Rush.
Fixed C4 & Grenade issue with windows not breaking on the center houses.
Fixed several clipping issues with post levelution
Fixed missing texture issue near south east corner of the map
Marketplace fixes
The rooftop sign now has its collision cleaned up
Fixed issue where the player could see through the worls after destroying part of building near CH base.
Fixed collision issue with scaffold near flag E
Zavod 311 Fixes
Fixed collision/raycast on various objects to fix: shooting on the top of the roof, floating c4 on servicelamp
Fixed grenades being blocked when thrown: http://cte.battlelog.com/bf4/forum/t...8005233219718/
Fixed clipping issue on radio tower.
Fixed the collision for clipping into the ground after the collapse of the smoke tower
Fixed bad collision on the high roofs at D and C:
http://tinypic.com/r/2zxo2vl/8
Collection of bad collision(mostly near C, D and E): https://www.youtube.com/watch?v=rq8tbgr77Vo
Rogue Transmission Fixes
Fixed slopes on the radar dish before levelution: http://imgur.com/RTNFwxm
Fixed bad collision in the “standard” building on Rogue Transmission (repeated on other maps like Dawnbreaker) https://www.youtube.com/watch?v=ndIkROu0l2g, https://www.youtube.com/watch?v=b2_eJ3V2czI, https://www.youtube.com/watch?v=Es9H3vwVNBY
Fixed two indestructible poles that get vehicles stuck http://i.imgur.com/ImKitZ4.png
Fixed fence that cannot be destroyed or shot through http://i.imgur.com/AA4Nleq.png
Propaganda Fixes
Fixed collision issue near A Objective statue
http://imgur.com/hnOyfk1
Sunken Dragon
Fixed so you can run over this (on C flag)
http://de.tinypic.com/r/1568qdj/8
Fixed invisible extension from building (same as on Dawnbreaker)
https://www.youtube.com/watch?v=_8VL...ature=youtu.be
Flood Zone Fixes
Fixed collision for crates on the ground (between B and A)
http://tinypic.com/view.php?pic=5bya38&s=8#.VBeGEvl_t8E
Fixed shooting up from the ground made you hit collision boxes (ground level B)
http://tinypic.com/view.php?pic=n1319w&s=8#.VBeGCPl_t8E
Fixed rails next to stairs have bad collision (seen at C)
https://www.youtube.com/watch?v=L7WUdXrCA9o
Lancang Dam Fixes
Fixed concrete support at B clipping issue
http://www.directupload.net/file/d/3...ahfe2i_jpg.htm
http://www.directupload.net/file/d/3...fspjhl_jpg.htm
Operation Metro Fixes
Fix for C4 through roof kills from the subway on B https://www.youtube.com/watch?v=f3w98Nw_Fa4
Fixed collision issue in windows: https://www.youtube.com/watch?v=JPDr...ature=youtu.be
Hainan Resort Fixes
Fixed bad collision post-levelution, both sides of C
http://www.gfycat.com/DirectSnivelingJackrabbit
Operation Locker Fixes
Fixed the collision on the pillar:
https://www.youtube.com/watch?v=nvik4SdBtvM
Kobra sight improvements
On popular demand (while still working against snow), the Kobra sights now have a more exact point and look closer to what they do in Fall Patch.
Corrected the Estonian, Bulgarian flags on country dogtags
Fixed tracers showing through objects after hit
Most prominent on soldiers when shot in the head, now correctly masks the tracer effect on other side of head.
Implemented first pass of Squad Spawn 2.0
We are looking to change the way squad spawns work in the game to stop players from spawning into certain death/getting jumped by a full squad when fighting a single target.
We’ve initially tied this to supression, and the built in cooldown of said supression – which means you cannot spawn on a squadmate that is in combat until he/she is out of combat for a little while.
This is by no means the final implementation, but it is a start. We want specific feedback on this and how it plays in different settings!
Added vehicle occupancy and vehicle information to spawn screen
Also added optional Rank (per player) option to show that here – never enter a noob heli again!
Enabled PC gamepad aim assist for testing purposes
Console users able to run PC game – please try this!
“New” Soldier Collision Fixes
As Introduced with Final Stand BETA – the new Soldier Collision system caused some bad follow up bugs where you could end up under the map and inside objects jumping backwards in specific places.
We believe this is now fixed – and need your help testing Soldier Collision all over the place!
Obliteration Competitive changes
Light on 1P model of the bomb now synced to when the bomb UI is visible (use as cue!)
Added No Squad Spawn volume functionality
Dawnbreaker: Implemented new layout with new cover, levelution triggered from the get go, changed bomb drop locations and removed quads
Golmud Railway: Added more cover to spawn areas, moved spawnpoints, moved a couple of the bomb locations from the road, added no squad spawn areas around bases, reduced combat area along the sides to reduce base camping
http://cte.battlelog.com/bf4/news/vi...atch-1-153785/
Sir Uruk.Inc and Hoschie50 like this.
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Faron93

Stolzes Mitglied der Nightcrew von Battlefield-3.org
 
Alt
29. October 2014, 12:44
 #20 (permalink)
Rudi-Brudi ist offline  
Rudi-Brudi
Beiträge: 695
 
Benutzerbild von Rudi-Brudi
Battlefield 3 Profil von Kartoffel-Rudi Battlefield 4 Profil von Kartoffel-Rudi
Zitat:
STAR WARS: BATTLEFRONT
First-Person-Shooter erscheint an Weihnachten 2015

http://www.pcgames.de/Star-Wars-Batt...-2015-1140807/
 
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