Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 30. May 2009, 13:17   #385 (permalink)
mksu

Beiträge: 465
Dabei seit: Jan 2008

User-Optionen
Standard

@ MaOhna

Einerseits finde ich es gut, dass Du hier zu AceMcFlys Vorwürfen Stellung nimmst und den (zeitweiligen) Ban begründest. Schließlich dient dieser Thread u.a. auch dazu, dass Admins/Member der genannnten Server die Situation klarstellen können.

Was mich jedoch stört ist dass diese spezielle Regel die Ihr auf Eurem Server anwendet eindeutig gegen die RoC verstößt:

Zitat:
2.3.1 Disallowed “In-House” Ranked Server Rules:

Server Administrators may not implement or enforce server rules on ranked servers that prohibit players from using any roles, kits, weapons, vehicles or other features of the game while playing on their server. Examples of such rules that would violate the conditions of use are:

(a) Preventing any players from being Commander or Squad Leaders.

(b) Preventing any players from using certain vehicles such as jets, helicopters or tanks.

(c) Preventing any players from using commander assets (artillery, vehicle drop, UAV or scans).

(d) Preventing any players from using certain weapons or items (such as flashbangs or C4) or enforcing a “pistol only” or “knife only” server rule.

Wäre Euer Server Unranked bin ich der letzte Mensch der damit ein Problem hätte aber so sorry.


Mein Ingame-Nick: Djuhba
Unsere PlayBoyZ-Server

Mit Zitat antworten